Interese si probleme: cainii

De multe ori s-a intamplat sa vin seara acasa si sa il rog pe tatal meu sa vina sa ma ia din statie. Desi nu stau intr-o zona rau famata a capitalei si chiar este o zona linistita, pe strada mea umbla nestingherit haite de caini. Sper ca de acum inainte voi putea merge pe strada, fara sa imi fie frica de atacul patrupedelor. De ce? Pentru ca azi a fost declarata constitutional legea privind eutanasierea acestora.

Recunosc ca imi este mila de animale; nu militez ca ele sa moara in chinuri, ci prin eutanasiere. Conform dictionarului, aceasta inseamna o metoda medicala de provocare a unei morti nedureroase...o moarte usoara si rapida. Problema intervine atunci cand persoanele care ar trebui sa se ocupe de eutanasiere, folosesc banii in scop personal; pentru a se justifica, aleg o metoda mai ieftina, care necesita mai putine finante.

Mi se pare inadmisibil sa mergi cu frica ca vei fi atatcat de caini intr-un oras care se pretinde civilizat...o capitala europeana. Imi este mila de copilul care a murit saptamanile trecute. Cineva spunea ca patrupedele ataca numai oamenii rai la suflet. Oare un copil de patru ani nu este inocent si bun la suflet? Si eu am fost atacata de doua ori de caini si nu este deloc placut. Nu i-am provocat, ci pur si simplu au sarit la mine.

De ce iubitorii de animale nu protesta de Craciun, cand se taie mii de porci sau de Paste, cand mor atatia miei nevinovati? Ma gandesc ca problema cainilor umple buzunarele cuiva...Oricine iubeste cainii, sa ii tina in curtea lor. Umbland pe strada liberi nu aduc vreun beneficiu nimanui. Ci din contra.

Cainii sunt o problema pentru comunitate, care trebuie rezolvata urgent, pentru ca se inmultesc. Nu vreau sa fiu pesimista, dar Romania este caracterizata de un cuvant: coruptie. Sper ca in acest caz sa ma insel. Insa, cred ca aici este vorba despre interese mult mai mari decat se arata pe micul ecran...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu