Dragostea pentru masini

Cui nu ii place sa se joace? E o buna modalitate de a scapa de stres, de a uita de orice fel de griji, de a te intoarce la copilarie. Daca e sa vorbim despre o perioada in care jocurile erau pentru noi toti centrul universului, atunci putem vorbi despre perioada copilariei. De-a lungul timpului jocurile s-au diversificat, multiplicat si dezvoltat. 

Daca atunci cand eram mici preferam jocuri precum “baba oarba”, “ tara ,tara vrem ostasi”, “ ratele si vanatorii”, acum suntem atrasi de altfel de jocuri, un pic mai sofisticate si care nu necesita si un efort fizic. Cei mai multi dintre noi preferam jocurile pe calculator sau telefon. Pentru ca nu exista nicio limita de varsta jocurile s-au dezvoltat si pe retelele de socializare. Pe facebook, de exemplu, cele mai populare jocuri, la care primesc cele mai multe invitatii de a ma juca sunt Candy Crush Saga, Bubble Witch Saga si Daimond Dash. Personal cred ca as juca mai degraba jocuri cu masini decat aceste joculete cu bombonele si diamante. Real racin 3 se numara printre preferatele mele si il joc de fiecare data cand am ocazia. Nu se incadreaza in categoria “ jocuri pentru fete” insa pentru mine asta nu conteaza. Recunosc, imi plac cursele cu masini. Probabil as participa la una daca nu as fi atat de responsabila. Ma fascineaza motoarele, poate si pentru ca tatal meu mi-a insuflat aceasta pasiune inca de cand eram o copila. El fiind mereu incojurat de tot felul de carti de inginerie mecanica, pentru ca asta ii este meseria, inevitabil am preluat si eu fara sa vreau din aceasta dragoste a lui. Am avut dintotdeauna o pasiune pentru masini si nu m-am incadrat niciodata in tipologia acelor fetite care prefera papusile si hainutele. De mica ma jucam cu trenulete, avioane, masinute. Desenam cu creta trasee pe care le parcurgeam cu masinute de jucarie si nu renuntam pana nu castigam. Eram mai pasionata decat multi dintre baietii de varsta mea. Au fost si dati in care nu prea eram luata in serios tocmai pentru ca eram fata si ei preferau sa se joace “ca baietii”, insa asta nu m-a facut sa renunt la pasiunea mea pentru masini. Imi amintesc de primul joc NFS. 

Eram fascinata de acele trasee pe care le parcurgeam. Ma simteam ca si cum calatoream in acele locuri cu adevarat nu doar virtual. Eram prinsa in joc si nu puteam fi desprinsa de acolo pana cand nu incheiam cursa. Cred ca daca as avea si acum timpul pe care il aveam atunci as face la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu