Before and after

Daca te uiti pe youtube, par doua persoane diferite, insa este vorba despre una singura. Transformarea este incredibila, desi sunt filmate la o distanta de doi ani. Era model pentru multe fete, dar le-a dezamagit prin tunsoarea si aparitia ei.

Sora mea mi-a aratat zilele trecute videoclipul de la Miley Cyrus, „When I look at you“ si mi-a spus ca melodia face parte din coloana sonora a filmului „The last song“. Nu m-am uitat niciodata la Hannah Montana si nici nu a fost Miley Cyrus vreodata un model pentru mine. Probabil eram deja prea mare sa mai imi placa desenele animate...

Este o melodie draguta, de dragoste. Titlul inseamna: eu ma uit la tine. Refrenul explica alegerea acestuia: cand lumea mea se destrama, cand nu este nicio lumina care sa strapunga intunericul, atunci eu ma uit la tine...

Un vers al primei strofe spune ca nu exista vreo garantie a faptului ca viata este usoara. Nu stiu ce s-a intamplat in viata ei, insa transformarea este incredibila. Comparatia o fac cu un videoclip aparut recent, anul acesta, „Wrecking ball“, unde este dezbracata.

Este adevarat ca oamenii se mai schimba, dar aceasta schimbare trebuie sa se refere la maturizare...sa crestem si sa evoluam, sa devenim mai buni...un model pentru cei din jurul notru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu