Anunturile – de la ziare la online

Daca pana la boom-ul impresionant al Internetului majoritatea oamenilor isi publicau anunturile in ziare specializate pe mica publicitate, majoritatea covarsitoare a anunturilor isi are astazi locul in mediul online. Fie ca vorbim despre anunturi imobiliare, despre anunturi de vanzari pentru diverse bunuri consumabile, vanzari de masini sau anunturi cu propuneri de afaceri, toate isi au locul lor bine delimitat pe internet. Chiar mai mult, in ultima vreme au aparut si diverse site-uri cu anunturi decese, sau site-uri de anunturi urgente. 

Avantajele unor astfel de site-uri de anunturi sunt foarte mari comparativ cu publicarea anunturilor in ziare. Primul avantaj ar fi acela al aparitiei chiar in momentul in care le pui pe site, comparativ cu anunturile din ziare, care apar cu o frecventa saptamanala sau bilunara (vezi Anuntul de la A la Z sau Anuntul Telefonic). Pe de alta parte, in timp ce anunturile tiparite in ziare sunt contra cost – platibile fie la sediul ziarului, fie la agentiile care preiau astfel de anunturi, sau mai nou prin sms – anunturile publicate pe Internet sunt adesea gratuite, desi exista si site-uri unde atat publicarea cat si promovarea anunturilor afisate online sunt taxabile. Un alt avantaj major al anunturilor online este acela al posibilitatii adaugarii de imagini, care sa prezinte produsul vandut, astfel incat cumparatorii sa poata filtra produsele de care sunt interesati dupa mai multe criterii: pret, aspect, etc. Anunturile sunt publicate pe site-uri dupa o verificare prealabila din partea unui administrator si in general poti primi periodic pe email informatii importante despre anunt, cum ar fi numarul de vizualizari sau numar de vizitatori unici, dar si daca ai fost contactat in mesageria interna. Astfel vei sti in orice moment care este starea anuntului si cat interes starneste. 

In plus, un anunt publicat poate fi promovat contra cost pe diverse site-uri generaliste sau de nisa, cunoscute ca avand trafic foarte mare si din care se considera ca poti primi un feed-back pozitiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu