O reteta tare buna de penne

La cererea prietenului meu, am gatit o reteta extrem de buna de penne cu cascaval pe care am vazut-o intr-un filmulet pe Facebook de curand. Este nevoie de penne, lapte, faina, unt, cascaval si putina sare in caz ca ar fi nevoie sau daca iti place mancarea cu gust mai puternic. Se fierb pennele si intre timp, intr-un vas separat, se pun o cana cu lapte, doua linguri de unt, doua linguri de faina si se razuie cascaval dupa ochi. Vasul se pune la foc mic si se amesteca pana prinde o consistenta de sos.

Acesta este momentul potrivit sa incepi sa gusti din el pentru ca s-ar putea sa fie nevoie fie de mai multa sare, fie de mai mult cascaval. Odata ce s-a obtinut amestecul potrivit ca si gust, sosul se amesteca impreuna cu pennele si voila! Ce imi place la aceasta reteta este ca, pe cat de simpla e, pe atat de gustoasa si savuroasa este. Nu stiu ce cascaval sa te sfatuiesc sa folosesti, bineinteles, functioneaza si branza la fel de bine, deci daca ai un tip preferat de branza sau cascaval, il poti folosi fara probleme. De asemenea, daca vrei ca si consistenta sa fie mai mare si sa te saturi cu adevarat dupa o portie din aceasta mancare, poti adauga si niste bucati de carne sau sunca dupa preferinte. Dupa parerea mea, aceasta reteta poate fi combinata chiar si cu niste rosii cherry sau rosii mari taiate bucatele si adaugate.

O va face mult mai racoroasa pe timp de vara si poate fi mancata si daca nu este calda de-a binelea. Bon apetit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu