Augustin

Augustin era prietenul nostru din liceu si era mereu dragut si deschis. A fost primul iubit al Corneliei si aceasta il facea mereu sa se supere sis a planga din cauza ei pentru ca era mereu infidela si, nu stia sa il iubeasca si sa il aprecieze la adevarata lui valoare. Era un om dragut si un om amabil, care stia ce doreste si care stia sa o respecte si sa o faca sa se simta ca o printesa dar ea il privea mereu cu lipsa de respect si stia cum sa il manipuleze ca sa fie la picioarele.

Augustin era primul ei iubit care stia sa se poarte frumos cu ea si sa ii indeplineasca orice dorinta insa ea era mult mai nebunatica si mai zburdalnica si stia mereu sa se comporte frumos dar prefacut pentru a il mentine in mrejele ei. Era o fata amuzanta si draguta si era centrul distractiei in cercul nostru de prieteni, aceasta Cornelia. Mi-a placut aceasta aventura de lunga durata a lor si imi place ceea ce au castigat impreuna: clipe de vis impreuna si multa distractie impreuna. Este cea mai draguta persoana din grup aceasta fata si Augustin este un baiat dragut si sinpatic, usor manevrabil si mereu zambitor, dar care este in stare sa verse lacrimi de sange pentru jumatatea lui. Este cea mai frumoasa persoana aceasta Cornelia si un baiat foarte simpatic acest Augustin si imi place tot ceea ce s-a intamplat intre ei si clipele de vis pe care le-au avut impreuna.

Imi place ceea ce au realizat impreuna si imi parea mereu ca sunt un cuplu simpatic care stie ce vrea si carora le sta extrem de bine impreuna. Este o pereche de invidiat si imi place tot ceea ce au realizat impreuna , in ciuda infidilitatii ei si in ciuda multor placeri carnale pe care ea le-a avut ea cu alti barbati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu