Intotdeauna e important sa incerci

Intotdeauna, sau cel putin ori de cate ori am ocazia, le sugerez celorlalti sa incerce orice idee le-ar trece prin cap indiferent cat de nebuneasca ar parea. Si, bineinteles, de multe ori eu sunt vazuta ca fiind cea nebuna cand ii sugerez unei persoane minore ca daca ar vrea sa se lase de scoala ca sa devina artista ar trebui s-o faca. Intrebarea mea intr-o situatie de genul este: ‘de ce nu?’ De ce sa nu faci ce te taie capul, de ce sa nu ai curajul de a fi cine iti doresti sa fii? Cunosc multe persoane care nu se imbraca intr-un anumit stil sau nu se tund intr-un anumit fel pentru ca stiu ca-i va judeca lumea. Stiu oameni in toata firea care refuza, spre exemplu, sa isi faca un tatuaj de teama ca parintii lor nu vor fi de acord. Aceste lucruri sunt departe de normalitate. Trebuie sa ne asumam viata pe care o traim. Eu imi asum ceea ce fac si daca un lucru imi face placere intotdeauna il voi pune in aplicare indiferent ce ar fi. Atata timp cat nu este ceva distructiv, un viciu negativ precum droguri sau alcool in exces, totul e permis. Da, am spus alcool ‘in exces’, pentru ca o betie odata la ceva vreme cu prietenii acasa la tine nu poate decat sa te faca sa te simti bine. Exceptand durerea de cap de a doua zi, bineinteles. In concluzie, trebuie neaparat sa incepem sa ne traim vietile exact asa cum ne dorim pentru ca n-am venit pe lumea asta sa fim tristi mereu, ci sa ne bucuram de tot ce ni se ofera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu