Rochite cu imprimeuri de vise

Am visat mereu sa am o afacere a mea, dar investitia initiala m-a facut, tot mereu, sau dau inapoi ca racul, insa dorinta asta este recurenta - din cand in cand imi mai incolteste in minte pentru un timp, dupa care “pleaca”, satula probabil de toate argumentele mele contra si apoi revine si iar pleaca si tot asa.
Nu stiu daca imi voi face vreodata o afacere, insa din multele idei pe care le am, care, tin sa precizez, sunt toate idei de muieri, deloc surprinzatoare, cel mai mult mi-ar placea sa am un magazin de hainute. Si stiu si ce nume i-as pune, i-as face o reclama luminoasa pe care sa scrie simplu: magazin imbracaminte. Si atat. Sa vada omul clar, de la o posta, cum se zice in popor, ca domnule, acolo e un magazin de toale. Nu vreau nicio firma pompoasa, nu vreau nume englezesti, vreau sa fie simplul nume: magazin imracaminte. Insa, pe cat de simplu si neaos va fi numele afacerii mele, pe atat de sofisticat va fi stocul de marfa, sa vorbim un pic si in termeni de profil. Voi alege cu grija toate hainutele si accesoriile, voi gandi atent tinute complete, combinatii de haine surprinzatoare si voi avea un colt special destinat rochitelor. Acela va fi coltul meu preferat si acolo “fetele mele”, clientele care imi vor pasi pragul si vor ajunge sa ma cunoasca, pentru ca vor reveni mere si mereu, vor gasi rochite de toate formele si culorile, rochite cu imprimeuri florale, rochite in culori tari si indraznete, dar si rochite romantice, de business sau pentru ocazii speciale. Ceea ce va fi diferit fata de alte magazine, vor fi cabinele de proba, in care se vor gasi cataloage cu toate hainutele din magazin si cu toate combinatiile propuse de mine. Astfel, daca hainele alese de clienta nu ii vin bine, asa cum se astepta, sa nu mai fie nevoita sa se imbrace, sa vina din nou in magazin, sa isi aleaga alte haine, sa intre din nou sa le probeze. Nu, ea ar sta acolo, ar consulta ghidul de fashion si doar ar cere vanzatoarei articolul numarul X, culoarea Y, marimea Z. In plus, in magazinul meu ar fi consultanti de fashion adevarati, scoliti si cu un simt estetic iesit din comun, care nu vor spune ce vor sa auda clienta, ci o vor sfatui sa isi aleaga hainele care chiar i se potrivesc. Iar eu as fi in fiecare zi acolo, as incerca sa creez o atmosfera relaxanta atat pentru angajati, cat si pentru cei care ne-ar trece pragul, iar cand as ajunge acasa, m-as simti un om implinit, un om care nu doar a visat, ci a avut curaj sa inainteze putin cate putin spre implinirea visulului lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu