Peste granita se poate

Am trait si experienta asta. Cum toata lumea lauda atat de mult Bulgaria si minunatiile ei, am hotarat sa petrec o vacanta de 1 Mai la Nisipurile de aur. Am ales sa cumpar bilete la un hotel de 4 stele pe malul marii, Grifid Arabella, care promitea destul de multe. Biletul, in regim Ultra All Inclusive, parea sa imi aduca vacanta de vis. Trebuie sa recunosc ca biletele, cu vedere la mare, au fost destul de ieftine pentru doua persoane, totul costand doar 220 eur in conditiile in  care aveam la dispozitie mancare cat sa nu pot duce, bautura la discretie 2 piscine si o sumedenie de activitati. Mancarea a fost chiar buna, adica pe placul meu, insa, bautura nu mi s-a parut atat de ok pe cat ma asteptam. Cu trei mese si doua gustari pe zi, pot sa spun ca am dus-o destul de bine. Pe langa toate acestea, hotelul mai avea si trei restaurante cu specific (american, italian si asiatic) la care puteai manca tot “gratis” dar, cu rezervare in prealabil. Nu sunt genul care sa se ingrase, dar, din punctul asta de vedere, recunosc ca am mancat extraordinar de mult si nu ma mai saturam. Oamenii chiar stiu sa atraga clientii prin asta. Cat despre bautura, dozatorul era la indemana. Fresh-ul de ananas la pliculet, Fanta si Coca-Cola erau singurele bauturi de care ma puteam atinge si care pareau sa aiba cat de cat gust.

Cele doua piscine, camerele mari de hotel si jocurile interactive din timpul zilei chiar faceau deliciul vacantei. M-am distrat foarte tare jucand volei, darts, bingo, tenis, karaoke si alte nebunii.

Chiar am ramas placut impresionata in urma unui concediu de 4 zile, in care nu am avut timp sa respir. Daca nu e plaja, e joaca, daca nu e joaca sunt cluburi de noapte si tot asa. Imi pare rau insa, ca nu pot spune acelasi lucru si despre hotelurile din Romania, care nu ofera mai mult decat cazare si un mic dejun, si ala destul de saracacios. O noapte la un hotel de 2 stele in Mamaia variaza ca pret intre 150 si 200 ron si iti ofera o camera in care abia poti sa te intorci. Sa nu mai vorbim si de cheltuielile aferente mancarii si distractiei, care te storc lejer si de ultima bruma de bani din buzunar. Cu siguranta mai avem mult de lucru la capitolul turism pana sa ajungem macar la nivelul Bulgariei. Avem o tara atat de frumoasa dar nu stim sa beneficiem de pe urma ei. Cred ca nu ne raman decat sa ne facem bagajul si sa facem un drum mai lung, dar mai relaxant la destinatie. Cu 150-200 eur de persoana, acoperi lejer toate cheltuielile calatoriei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu