Angajată la bordul de burgeri

Am trăit o experienţă foarte frumoasă care m-a învăţat că a dărui nu trebuie să fie un lucru trecător, ocazional ci dimpotrivă: trebuie să facă parte din modul nostru de a fi.

Angajată la un Fast Food, într-o încercare de-a experimenta cariera, am descoperit o metodă de a nu mă plictisi la bordul de burgeri, desenând pe fiecare câte un smiley. Cineva a comandat de la mine, însă nici nu am reuşit să-i pregătesc meniul când a venit mesajul anulării comenzii.

Pentru a-i mărturisi regretul că nu-i puteam oferi un zâmbet prin comanda efectuată m-am dus să i-l ofer personal, arătându-i şi desenul pe burger. După câteva minute am primit o nouă comandă, am pregătit-o iar când a venit momentul să o înmânez, am constatat că aceasta era a vechiului meu client care se întorsese la casă şi comandase special pentru a obţine un zâmbet „la pachet”.

Clientul meu era o doamnă drăguţă care avea nevoie de el pentru a-şi externa băieţelul din spital.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu