Astazi plang…

Chiar daca in majoritatea timpului afisez o imagine de tipa insensibila si intangibila… astazi plang. O fac fara un motiv anume si in acelasi timp pentru un milion de motive. Plang pentru ca privesc o poza in care radeam asa cum nu am facut-o niciodata si nici nu o voi mai face. Pentru ca ascult o melodie pe care o uitasem pentru ca se leaga de o perioada neagra din viata mea. Plang pentru ca persoane dragi mie nu sunt aici acum. Pentru ca la capatul celalalt este decat tonul si nu un raspuns. Plang pentru ca cuvintele sau lipsa lor doare. Pentru ca e liniste.

Plang pentru ca vroiam o cafea pe plaja si cineva pe care nu il cunosc mi-a oferit-o, fie si virtual. Pentru ca monotonia ma sufoca lent. Plang pentru ca sunt singura. Pentru ca nu ma fac inteleasa de cele mai multe ori. Plang pentru ca nu stiu cum sa le arat putinelor persoane care merita ca imi pasa. Pentru ca ma las acaparata de lucruri care nu ar trebui sa conteze. Plang pentru ca nu am mai mult timp pentru mine. Pentru ca unii uita cand le este bine. Plang pentru ca imi dau voie sa cred in oameni. Pentru ca uit ca ei te ranesc.

Plang pentru ca nu am mai facut-o demult si pentru ca pana la urma… chiar si eu plang uneori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu