Aparente.

Mi-ajunge! Nu mai rezist! La tot pasul dau numai peste oameni falsi! Ceea ce ma deranjeaza cel mai mult, este faptul ca ajung sa imi dau seama de asta, destul de tarziu… Dar…nu totul este pierdut! Am fost dezamagita de “n” ori…asa ca nu ma mai afecteaza la fel de intens ca prima data…
Ma aduc la disperare cei care se folosesc de mastile de “ingerasi” pentru a-si atinge scopurile…ca intr-un final…sa se incurce in propriile planuri si, se dau de gol! Ma exaspereaza genul de om care atrage atentia prin felul lui “simplu” de a fi… si se dovedeste a fi mitoman! Bai frate…cat pot sa urasc minciuna! Macar daca ma minti,nu te lasa prins! Fa-o cu tactica! Fa-o cu inteligenta! Si eu mint! Nu sunt usa de biserica…(dar spre dosebire de altii,eu mai si gandesc!) Sa dea dracu daca nu am intalnit in ultimul timp numai specimene! Jur! Imi vine sa imi smulg parul din cap. E incredibil…
Ma uit la astia… la unii baieti… genul “Prince Charming” de Ploiesti… de care iti faci o super,mega,extra impresie…si pozitiva pe deasupra… Si constati ca li se “limba plimba-n gura” cand ii intrebi de “sanatate”… Adica o ard aiurea cu altele,dar se dau si la tine in acelasi timp… Se incurca in propriile minciuni si mai vor sa joace si pe doua fronturi … Omg!
Jur pe ce am mai sfant…am impresia ca, desi am uneori toanele mele de isterie si nu am intotdeauna dreptate…sunt mai normala ca altii,de 1000 de ori… Tot ce-am urat in astia 18 ani ai mei… sa vad pe unu`/una cu cativa ani in plus fata de mine… ca vrea sa ma joace pe degete… Ei bine,stai asa, ca nu-i asa!
Se mai intreaba lumea ce e cu mine de sunt atat de recalcitranta… Pai cum pana mea sa nu mi se umfle vena?! Cum sa stau linistita cu mainile-n san?! Nu,nu,nu,nu,NU!!! Plan A : Start! Am intotdeauna un As in maneca…astept doar momentul potrivit…sa pun cartile pe masa! Incep sa-mi placa fatarnicii astia…imi sunt victime sigure!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu