Metode simple pentru a pune in aplicare cele mai indraznete planuri de amenajari birouri

Organizarea biroului spune multe despre tine si despre modul in care alegi sa-ti desfasori activitatea zilnica. Nu trebuie sa-ti spunem noi ca un birou in care haosul predomina e semn ca omul care lucreaza acolo are o viata dezorganizata, nu isi poate gestiona corect sarcinile, tinde sa se ocupe de mai multe lucruri odata, lasa la intamplare diverse documente pe unde se poate etc. Spre deosebire de acest scenariu, daca pasiti intr-un birou unde toate sunt puse cu rost, la locul lor, este aranjat totul „la dunga” si nimic nu este alaturat unui obiect care nu ar merge bine cu o anumita forma pe care o are, impresia lasata va fi ca omul care isi desfasoara activitatea acolo e foarte calculat, stie exact ce vrea, indeplineste sarcinile dupa un anumit plan bine determinat.

Ca sa ai si tu un astfel de birou numai bun de aratat tuturor e bine sa incepi inca de pe acum cu operatiuni de amenajari birouri care sa iti readuca echilibrul in birou. In primul rand, trebuie sa scapi de aglomeratie daca vezi ca e prea multa dezordine si nu stii de unde sa incepi. Tot ce nu ai nevoie depoziteaza pe un raft, intr-un dulap inchis, nu lasa biroul plin, pe el trebuie sa fie doar ce ai nevoie. Poti sa apelezi la rafturi, etajere, dulapioare mai mici ca sa stivuiesti tot ce nu mai e necesar pe moment. Daca ai lucruri mai mici de care ai nevoie zi de zi e bine sa le pui la indemana pe birou, intr-un colt ori sa le asezi la nivelul tau stand pe scaun si sa te poti intinde usor dupa ele in spate sau in lateral si sa le iei de pe raft. Pentru acte si hartii care ar trebui arhivate alege niste cutii din carton sau din plastic sau mobilier jos cu multe sertare incapatoare.

La fel, daca ai un calculator sau un laptop si multe CD-uri ori gadgeturi incearca sa le pui in partea laterala a biroului pentru a nu distrage atentia si a te incurca cand vine cineva doar sa discute despre o anumita problema. Pentru rezultate si mai bune se poate apela si la o firma amenajari birouri care sa va salveze de timpul pierdut cu planul de „atac”. Avantajul este ca vor veni la dvs. profesionisti care stiu exact cum sa schimbe aspectul biroului, va pot da sfaturi pretioase si va pot usura munca prin simpla reorganizare ca la carte a intregului birou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu