Wrong

On the wrong day of the wrong week I used the wrong method with the wrong technique

Jur ca saptamana asta as sterge-o din trecut, si din viata mea. Am avut altele mult mai rele, dar vreau sa cred ca am invatat ceva din ele. Saptamana asta a fost (si inca este) degeaba, si totusi greu de suportat. Simt cum se scurge timpul pe langa mine si eu nu fac nimic concret ca sa-mi imbunatatesc propria imagine despre mine, sa-mi fac curat in ganduri si in suflet, daca exista asa ceva. Tot mai simt inca ceva dezgust combinat cu melancolie si cu o forma anemica de ura, care-i defapt o alta fata a unei iubiri trecute, dar toate astea au inceput de o vreme sa scada in intensitate (si la un moment dat aveau intensitate, nu gluma). Asta probabil si multumita unor oameni speciali intrati exact la tanc in viata mea. Dar ce-i mai rau e ca nu e vorba de nimeni altcineva, nu e de parca n-ar fi incheiate socotelile cu cineva, sau cu intreaga lume. Nu e de parca as mai putea sa cer, sau mi s-ar putea da vreun ajutor din exterior. Nu. E vorba doar de mine, si trebuie sa-mi revin o data pentru totdeauna (respectiv pana la urmatoarea deziluzie, pe care inca mai cred ca o merit.)

Revenind, saptamana asta am avut si-o teza. Si nu mi-am batut capul nici inainte, nici in timpul, nici dupa (asta poate si pentru ca in timp ce trebuia sa invat despre voievozi, am citit doua carti de Camus in 4 zile, si am invatat cate ceva despre nepasare). Sper sa fi facut ceva, acolo. Inca mai am un oarecare respect fata de mine, asta pentru ca inca am acea frica de mediocritate, si fara nicio urma de rautate spun ca la mine in clasa concentratia de, hai sa nu ii spun prostie…incultura! tinde spre maxim. Si nici n-ar fi asa rau, de n-as mai avea inca 3 ani. Sper ca am facut alegerile corecte. Sper sa nu se schimbe tare mult nici din chimia mea, si sa reusesc sa ma tin de ambitiile pe care le am (inca o bila alba pentru mine)

Vine 1 mai. Oh happy day!  Un weekend mai lung, abia il astept. Sper doar ca saptamana asta sa se incheie mai bine decat a inceput!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu