Mic de tot...

totul e asa mic in viata mea:
am un laptop mic,
un scaun mic
un birou mic,
o camera mica si albastra
prin care adesea ma uit pe fereastra.
Am pana si aerul din plamani, mic.
sa fie oare pentru ca sunt un nimic?
pana si creierul parca mi-i tot mai mic.
am un urs mic care nici macar de plus nu e,
am un pat mic care e gol si strange multe vise.
am un dulap mic in care imi pun hainele mici
noroc ca nu trebuie sa ma trezesc dimineata sa imi asez parul de arici.
am un calorifer mic care imi da caldura putina.
am un geam mic prin care nu prea intra lumina.

noroc ca raftul cu carti imi e mare,
dar e mult spatiu gol ca parca as vrea ceva mai multa animare.
am un trai marunt
sa fie oare din cauza ca sunt mai absent?
am pantofii mici
si capul plin de furnici.
am multe lacrimi marunte
noroc ca sufletul mi-e plin de absente.
Totul e asa de marunt in viata mea.
Sa fie oare pentru ca nu sunt o stea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu