Cadoul cu mireasma anilor de liceu

Cu cea mai buna prietena a mea din liceu, cu Luminita, nu m-am intalnit de 20 de ani. Suntem amandoua din Rosiorii de Vede. Ne-am cunoscut in clasa a-IX-a, la Liceul Economic si am ramas prietene. Dupa liceu o buna vreme am colaborat, apoi luate cu problemele vietii am mai rarit corespondenta si telefoanele. Asa e viata! Niciodata, insa, nu ne-am uitat una pe cealalta! De nenuamate ori mi-a trecut gandul in zbor spre ea si nu stiu de cate ori nu mi-am adus aminte de lucrurile care ne-au legat in anii adolescentei. Frumoasele amintiri din liceu… Mi-am adus aminte, acum cateva zile, ca eu am primit cel mai frumos cadou, la vremea respectiva, de la Luminita. Eram in clasa a-XI-a, implineam 17 ani si am tratat colegii si profesorii cu bomboane de ciocolata. Toata lumea mi-a urat ,,La multi ani!”.

Cand am avut ora de Matematica, am servit-o si pe doamna diriginta cu bomboane. Dupa ce a aflat de evenimentul meu, mi-a cantat impreuna cu colegii ,,Multi ani traiasca!” A fost ceva incantator, un gest superb pe care nu l-am unitat nici acum… M-a surprins pentru ca si-a daruit 3 minute din ora ei de Matematica pentru asta, lucru care nu prea i-l facea, pentru ca noi dam bacalaureatul la matematica si trebuia sa valorifice orice minut din ora. Atunci am primit si singurul cadou, evident de la Luminita, care era singura care stia cand este ziua mea de nastere. M-a surprins total cu o bratara din argint. Nu purtasem niciodata bratra si cu atat mai putin nu avusesem bijuterii din argint. A fost ceva minunat! Luminita mi-a facut dovada prieteniei prin faptul ca mi-a retinut data nasterii si mi-a cumparat un cadou asa de frumos… Era o bratara din argint cu pietre rosii din zirconia, care straluceau mai tare decat rubinul. Nu degeaba i se spune rubin sintetic zirconiei. Am purtat cu o dragoste nespusa prima mea bijuterie din argint si am pastrat-o pana acum. Dupa terminarea faculatii, mi-am cumparat si eu bijuterii.

Am pastrat-o insa pe cea de la Luminita ca pe o frumoasa amintire din anii de liceu. Acum caseta mea are multe exemplare de bijuterii din argint. O parte sunt cumparate de pe www.ZamoraCollection.ro . Imi plac bijuteriile acestei colectii, in mod special cele cu zultanite. Am luat de acolo si inel, si cercei, si colier, toate cu zultanite. Totusi, ele nu au valoarea sentimentala a cadoului plin de mireasma anilor din liceu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu