Moduri nebunesti in care tarile au incercat sa controleze rata natalitatii

„Do it For Denmark”- campanie pro-natalitate in Danemarca. Cu o rata de crestere a populatiei de doar 0.4% si o rata a natalitatii de 1.73 copii de fiecare femeie, populatia Danemarcei avea probleme serioase in 2014 si are si acum. Cu o populatie care imbatraneste rapid si o rata a natalitatii care nu si-a revenit prea rapid, Danemarca avea mari probleme cu numarul de nasteri si persoane de sex feminin gravide si cu un declin accentuat al populatiei.

Si mai preocupata de aceasta stare de fapt era agentia de turism Spies Rejser care vedea in numarul mic de copii nascuti un eventual pericol pentru afaceri si pentru turism. Creativii agentiei nu au stat cu mainile-n san si au actionat imediat, creand o campanie inedita adresata exclusiv adultilor prin care erau indemnati sa aiba relatii sexuale neprotejate si sa isi mareasca familia. Sloganul spunea totul: „Do it for Denmark”. Reclama la incurajarea natalitatii incepea cu o intrebare care te punea pe ganduri: Poate sexul sa salveze viitorul Danemarcei? Pe parcursul spotului publicitar un cuplu vizita o camera de hotel unde tanara fusese conceputa, iar cuplul incepe apoi sa se aventureze spre un act sexual, cu domnisoara aparand intr-o tinuta foarte provocatoare. O voce din background ne anunta ca danezii fac sex cu pana la 46% mai mult daca sunt in vacanta, asa ca 10% dintre micutii danezi sunt conceputi in vacante.

La final tinerii sunt incurajati sa mearga in vacante si sa isi faca treaba de parinti model, folosind chiar si un cuvant special pentru reduceri la respectiva agentie, ovulation discount. Daca un cuplu dovedea ca a avut un copil conceput in vacanta luata de la agentie, atunci agentia dadea bebelusului tot ce avea nevoie si vacante speciale pentru el vreme de trei ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu