Cata apa e bine sa consumi?

Fiind in sezonul cald cu temperaturi la care aproape ni se topesc talpile incaltarilor, mi se pare destul de corect sa se anunte la toate televiziunile si pe toate site-urile ca e bine sa bem mai multa apa decat de obicei. Zilnic. Ora de ora. Bine, recunosc ca este destul de enervant, insa spun ca este bine pentru ca pe mine, de exemplu, chiar ma ajuta asta.

Mie mi se face sete foarte rar si atunci pur si simplu uit uneori ca trebuie sa ma hidratez si probbail exista multi oameni la fel ca si mine. Bun, acum ca am stabilit asta, sa trecem la punctul care mi se pare putin ciudat. Bine, inteleg ca 2 litri de apa pe zi reprezinta cantitatea ideala de care are nevoie organismul nostru. Dar am auzit-o de curand pe Esca la stiri zicand ca in perioadele cu coduri portocalii, rosii, de tot felul, e foarte indicat sa se consume peste 4 litri de apa pe zi. Patru litri, in fiecare zi. Poate mi se pare mie enorm pentru ca eu abia beau o jumatate de litru daca nu-mi amintesc constant ca am nevoie de multa apa, mi-am spus initial, dar si prietena mea a spus ca este exagerat. Si crede-ma, ea bea vreo 2 litri de apa intr-o zi cu lejeritate. Singura persoana din cate stiu care poate consuma o cantitate atat de mare de lichide este tata, insa el are si anumite dereglari care-l fac sa nu retina atat de multa apa cat ar trebui, deci il inteleg. Sunt de parere ca totusi suntem oameni si indiferent de greutatea corporala este prea mult sa bem atata apa. Ar insemna sa bem toata ziua, continuu! Si pe langa asta, sa fim sinceri, nimanui nu-i place sa mearga de o mie de ori pe zi la baie.

Eu raman la parerea ca, desi nu este deloc bine sa bem doua-trei canite de apa pe zi, precum obisnuiam sa o fac eu, ar trebui sa consumam atat de multe lichide cate simtim ca este necesar. Fiecare om are un organism si un metabolism diferit si, cum nu ni se poate impune ce sa mancam pentru ca fiecare dieta actioneaza diferit asupra fiecarui om, nu ni se poate impune nici cata apa sa bem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu