Oare...

Oare de ce sunt pe lumea asta atat de multi oamnei saraci? De multe ori m-am gandit la asta. De ce nimeni nu ii poate ajuta? De ce nimeni, nu ii asculta, de ce nimeni nu e langa ei? Oare de ce, atunci cand simtim nevoia sa facem un lucru bun, ezitam? Azi, nu prea se mai fac acte de caritate… Cel putin oamneii simpli, asa ca mine si ca tine. O fac doar oamneii care au posibilitati financiare mari.

Oare de ce atunci cand vedem pe strada un om cersind, ii dam bani? Sotul meu de exemplu nu face asta… El merge ii cumpara ceva de mancare si, in acest fel macar stie, ca omul respectiv are ce manca. Am inceput sa procedez si eu la fel. Ma simt eu mai linistita. Oare de ce, nu ne putem trai viata, intr-un mod mai frumos? Nu am putea sa ne bucuram de lucrurile marunte, fara sa ne gandim la viitor? eu cred ca ar fi mult mai fain, daca am trai fiecare zi ca si cum ar fi ultima. Stiu. Usor de zis, dar greu de facut… 

Oare de ce nu putem fi toti prieteni? Aici probabil e un raspuns. Fiindca suntem diferiti. Insa daca am invata sa ne acceptam, nu ne-am putea iubi? Sau macar intelege mai bine? parerea mea e ca nu ar mai exista atata rautate in jurul nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu