Ne mutam singuri sau cu inca un cuplu?

La inceput, pentru a ne fi mai usor, noi, ne-am mutat cu inca un cuplu. Care totusi erau prietenii nostri. Sau cel putin asa credeam, sau ne placea sa credem. La inceput s-a mutat doar al meu, iar ulterior m-am mutat si eu. Mai ales ca tipa insista, ca o sa fie fain, vom fi doua femei in casa.
 
Prin urmare cand m-am mutat acolo, am discutat si am pus la cale niste reguli, sa nu avem motive de ciondaneala. Asa ca sambata era zi de curatenie, noi jumate din casa, ei cealalat jumatate. La inceput mancarea era la comun. Ulterior insa, in momentul in care asa zisa prietena a considerat ca noi mancam prea mult, am inceput sa mergem fiecare pe mancarea lui. Dupa o perioada au inceput si celelalte probleme. Ea era mereu obsedata de curatenie. Intotdeauna strangea orice scama de pe jos. Daca noi spalam aragazul, ea il mai spala o data ca nu l-am spalat noi bine. Era efectiv obsedata de curatenie. Si tipa chiar avea probleme cu nervii. De ce zic oare asta? Fiindca intr-o dimineata stand toti la cafea si razand, ea a luat cutitul la noi. Avea impresia ca radem de ea. La un moment dat , cand am vrut sa fac de mancare si am intrat in bucatarie, l-am vazut pe individ in puta goala. Era la masa si manca. Se pare ca lui i s-a parut ceva normal. Mie nu. Chiar deloc. In secunda urmatoare am si iesit din bucatarie si nu am mai intrat pana nu a venit al meu iubit de la munca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu