Internetul este un mall in care gasesti magazine din toate ariile de activitate: farmacii naturiste, petshop-uri, magazine de laptopuri si calculatoare, magazine online de mobila si amenajari interioare, magazin de obiecte decorative, farmacii veterinare, etc.
Internetul este utilizat de peste 90% din populatia globului, fie in scop informativ, fie pentru vanzare, fie pentru achizitionarea de produse / servicii. Internetul este, astazi, cea ma mare platforma de cerere si oferta, unde orice om, interesat de absolut orice, poate gasi ceea ce cauta intr-un timp relativ scurt. Avantajul este dat de faptul ca, pentru a gasi produsele de care ai nevoie sau pentru a te informa cu privire la anumite subiecte nu esti nevoit sa parasesti confortul propriei locuinte.
Internetul poate fi, garantat, o sursa de venit / profit. O afacere fizica ce isi muta si activitatea in online beneficiaza de o crestere a vanzarilor si inregistreaza profit de la o luna la alta, pentru ca online se fac tranzactii zi de zi, oricare ar fi domeniul in care activezi.
Tot mai multi oameni cauta produse si servicii online, intrucat Internetul le pune la dispozitie informatii complete despre produsele dorite (pret, producator, timp de livrare, informatii tehnice, informatii complete despre functionare, etc.) sau despre serviciile de care au nevoie. Mai mult decat atat, magazinele online propun internautilor promotii si oferte speciale, astfel ca un produs poate fi cumparat la un pret relativ mic comparativ cu pretul pe care ar trebui sa-l platesti intr-un magazin traditional.
Internetul a devenit parte a vietii sociale, in care cunoastem oamenii noi prin intermediul chat-urilor, forum-urilor sau a retelelor sociale. Majoritatea tinerilor si a copiilor utilizeaza Internetul pentru cautarea de informatii din domenii variate. Deci, Internetul este un instrument cu o multitudine de scopuri: profesionale sau de business, de cercetare si informare, de comunicare, de petrecere a timpului liber, de relaxare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu